Onlangs hebben wij onze medewerkers van de verkoop binnendienst commerciële trainingen volgen. Onze medewerkers zijn heel erg belangrijk voor ons bedrijf. Zij hebben veel te maken met telefonische contacten met onze klanten. Om meer omzet te kunnen creëren moet het personeel een goede klantgerichte houding hebben. Om deze vaardigheden beter onder de knie te krijgen, wilde ik dat zij deze cursus volgden. Via een tip van een zakelijke vriend kwamen wij bij het bedrijf: SalesTopics. Hij had ook gebruik gemaakt van de diensten van dit bedrijf en was daar zeer tevreden over. Telefonisch hebben wij een afspraak gemaakt voor een vrijblijvend gesprek.
Goede resultaten geboekt
Wij zijn de samenwerking met dit bedrijf aan gegaan en mijn medewerkers hebben er heel veel aan gehad. Jij kan echt zien dat er resultaten worden geboekt. Mijn medewerkers kunnen nu duidelijker en helderder communiceren. Zij kunnen beter het contact leggen met de klant en deze klant een goed gevoel geven. De problemen bij de klant worden sneller opgelost. De klanttevredenheid is aanzienlijk vergroot. En het allerbelangrijkste de omzet is verhoogd met betere marges. Wij zijn dan ook zeer tevreden over de coaching van dit bedrijf. Wij kunnen dan ook aan iedereen aanraden om deze commerciële trainingen te volgen.